Известие

Collapse
No announcement yet.

Aнгренажен ремък смяна по лекия начин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Aнгренажен ремък смяна по лекия начин

    Сменят ангренажен ремък без да свалят голямата 41мм гайка на ролкатa коляновия вал .
    35мин. 18 сек. на долното видео . иначе видеото е много интересно показва 1 час как се ремонтира Алфа164



    https://www.dailymotion.com/video/x6zppf1

    някой от вас да е направил същата операция
    Last edited by alex37; d.m.y г., 18:31.
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

  • #2
    Да без да се отвинти голямата 31 мм гайка на коляновия вал , може да се смени ангренажен ремък , има 6-7мм просвет през който сте се монтира ремъка !

    Видеото показва тоя момент
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

    Comment


    • #3
      Линкът не работи
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Заради авторски права са го изтрили аз го свалих около 312МБ.
        Last edited by alex37; d.m.y г., 18:33.
        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

        Comment


        • #5
          Точно тъй днеска смених ангренажния ремък без да отвинтим 41 мм гайка , супер лесно стана ремонтнопригодни са Алфа 164 Click image for larger version

Name:	triger change 24.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2351606
          Attached Files
          Last edited by alex37; d.m.y г., 18:51.
          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

          Comment


          • #6
            https://www.youtube.com/watch?v=_Iec...rvGrtxQilPqClQ

            Линк
            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
              This video is not available.

              Sorry about that.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                This video is not available.

                Sorry about that.
                за България са го забранили от други места се гледа
                1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
                  за България са го забранили от други места се гледа
                  Не сме ли в България 🙄
                  https://youtu.be/wga2grvXdgg
                  33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от rasho 33 imola Покажи съобщение
                    Не сме ли в България ��
                    https://youtu.be/wga2grvXdgg
                    This video contains content from Discovery International, who has blocked it in your country on copyright grounds.
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      в моите фотоснимки има повече подробности отколкото в видеото. иначе видеото е от Wheeler Dealers не е кой знай какво
                      https://www.youtube.com/user/WheelerDealersTV


                      тука главният момент е че при Алфа Ромео 164 V 6 Ангренажният ремък се сменя много лесно и бързо без да се сваля Огромният 41мм гайка на коляновия вал.
                      Last edited by alex37; d.m.y г., 20:08.
                      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                      Comment


                      • #12
                        Любопитно ми е защо се отварят капаците за да се гледат белезите, при положение, че си блокирал валовете с инструмент.
                        Не може ли без да се отварят капаците, да се докара до ГМТ, разпределителните валове да се блокират, да се свали ремъка и да се монтира и обтегне новия?
                        Това, при положение, че си сигурен в зацепването, към момента на започване на работа.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                          Любопитно ми е защо се отварят капаците за да се гледат белезите, при положение, че си блокирал валовете с инструмент.
                          Не може ли без да се отварят капаците, да се докара до ГМТ, разпределителните валове да се блокират, да се свали ремъка и да се монтира и обтегне новия?
                          Това, при положение, че си сигурен в зацепването, към момента на започване на работа.

                          че си блокирал валовете с инструмент - застраховка
                          еее чак толкова , да не отваряме капаците -- белезите се гледат и преди и след слагането на тригера , и още 5 пъти се върти коляновия вал дали съвпадат белезите

                          Отварянето на капаците не е проблем , Проблем е 41 мм гайка ,

                          Made in alex37

                          Само Великите майстори по тая технология ремонтират
                          Attached Files
                          Last edited by alex37; d.m.y г., 14:20.
                          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                          Comment

                          Working...
                          X